Sklep internetowy - taternicki.pl

 

Zasady realizacji zamówienia z klubowymi zniżkami:

 

  1. członek klubu przysyła zapytanie odnośnie określonego sprzętu (ewentualnie z propozycją ceny zakupu),
  2. sklep potwierdza dostępność towaru i proponuje rabat (lub akceptuje zaproponowaną cenę),
  3. członek klubu potwierdza ustalenia lub przedstawia swoją propozycję,
  4. po zatwierdzeniu przez obie strony, członek klubu przesyła skan legitymacji z aktualnie opłaconymi składkami,
  5. towar jest wysyłany na wskazany adres po zaksięgowaniu środków na rachunku lub za pobraniem.


Udzielany rabat mieści się w granicach od 10 do 30% i jest liczony od cen katalogowych producenta/dystrybutora. Wysokość rabatu uzależniona jest od wartości zamówienia oraz rodzaju/marki sprzętu.

Polecamy w szczególności korzystanie z możliwości realizacji zamówień zbiorowych.

W przypadku zainteresowania konkretnym produktem  prosimy nie kierować się wyłącznie zawartością strony www - część asortymentu i marek nie jest tam przedstawiona.